/ref/ - Refugee Camp

International

catalog
Mode: Reply
Name
E-mail
Subject
Message

Max message length: 8192

Files

Max file size: 80.00 MB

Max files: 5

Password

(used to delete files and postings)

Misc

Remember to follow the rules


(290.48 KB 2400x1029 california_flag_bear.png)
California Flag Bear Anonymous Refugee 08/24/2019 (Sat) 21:25:26 No. 208
California Flag Bear
Good thread.
(72.54 KB 899x500 cr.png)
(226.31 KB 2048x1152 ECqLL_qU8AACGXO.jpg large.jpg)
California Flag Bear in Japan
>>214
sugoi
I'm from Texas, where's my flag?
>>248
Added.
>>249
Holy fuck, it's the Chile flag.
(561.21 KB 3000x1709 344635656.jpeg)
>>262
I don't know where chili is faggot.
I'm a Texan
Chili is a food, boi.
(55.21 KB 1450x850 shittiest state.png)
>>272
>Texas
>>273
On that note can we get a Washington state flag, too?

And fuck you Texas is awesome. Yeah, we might have crime and drugs but if you ever want to go some where where you can fuck midget hookers in the ass for a line of cocaine then texas is your place. Yeah it might not be "quaint" but it's one of the most fun places to be on earth.
>>274
>Washington state
Why would you want a shitty flyover state to have a flag here? California and Texas I get. Maybe even New York and Florida. But Washington? The only good thing about that place is the Lenin statue and even that gets vandalized all the time.

>And fuck you Texas is awesome.
I actually kinda really like Texas even though California and Texas are supposed to be "rivals" of sorts.
>>276
i just like it, frankly. I think it's really aesthetically pleasing. Not a deff must have, tho.
Also, you have to give them credit for legalizing weed in the state.

And yeah, Texas has a lot of awesome shit. The food is dope, the culture is dope, the major cities are insane. there's always something going on.

Just not really where you want to raise a family. Not unless you are born into money, anyways. the suburbs are fucking crazy nice.
>>277
>i just like it, frankly. I think it's really aesthetically pleasing.
It’s just a green version of the “blue state flag with a seal” meme, though. I hate that half of states’ flags wouldn’t even be recognizable at the size they are on Bunkerchan. Texas’ flag actually looks like a country flag and wouldn’t look out-of-place at the UN headquarters. I like California’s as well, though it breaks some of the rules of flag-making like “simplicity” and “no words”, but I may just be biased because I grew up with it and I like the flag’s history. But any state flags that are just “seal on a blue background” need to be purged.

>And yeah, Texas has a lot of awesome shit. The food is dope, the culture is dope, the major cities are insane. there's always something going on.
I’ve never actually been, I just really like Texans themselves. Usually very hospitable people with a yearning for freedom. My roommate is actually from Texas, in fact. He saw Los Angeles in the movies as a kid and always wanted to come here. Cool dude.
>>278
I think the color is really nice, I dunno. .-.

Yeah, a lot of Texas can be javk asses though. Don't get the idea that it is a perfect state full of chill people. I mean, it is, but there's plenty of stupid cunts there. That being said, yeah, we are very hospitable people.
(14.15 KB 800x800 texasball.png)
Howdy pardner !
>>284
howdy :3

Delete
Report

no cookies?